13 avsked är för många avsked.

Rättegången var i måndags. Jag visste att det skulle bli jobbigt, men jag hade inte räknat med hur jävla jobbigt det verkligen var. 7 timmar tog det. 7 timmar jag aldrig mer kommer behöva uppleva, men som kommer att spelas upp i mitt huvud varje dag.
Så fort han kom in i rättsalen började jag gråta, jag kunde inte hjälpa det. Han såg så förstörd ut, med all rätt. Men det var riktigt svårt att se honom så. Hans advokat var nog jobbigast, han fick det att se ut som vi hade ljugit, hittat på allt. Kan du fatta, Tobbe? Vi såg allt, vi såg vad som hände dig, och han påstår att det inte var på det sättet det hände. Fyfan!
Min sista konversation med dig handlade om paprika. Grön paprika. Sedan kallade du mig din flicka, och jag gick in på mitt rum. Några timmar senare blev du mördad. Hade jag vetat det hade jag kramat om dig och aldrig släppt taget, fina Torbjörn. Du är min hjälte. Du räddade min mamma och jag kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt för det.
Jag har så svårt att förstå att du ligger i den kalla, hårda marken. I en kista. För du är ju död. FAN! Nej, det kan inte vara sant. Det måste vara ett skämt. Säg att det är det, Tobbe. Säg att du kommer tillbaka snart, och lagar din goda mat. Med grädde. Eller din goda smörgåstårta. Snälla, gör det Tobbe. Jag saknar dig. ♥
Jag har inte haft mycket i mitt liv, men nu har jag fått säga hejdå till allt som har haft en sån jävla stor plats i det. 13 avsked. Can you belive it? Det kan inte jag.

Kommentarer
Postat av: yojjo

:( <3<3<3<3

2010-05-21 @ 20:21:46
Postat av: weronica

du skriver så himmla fint så man börjar gråta :( <3 vi ska klara det här tsm lillasyster.. tsm är vi starka som tobbe hade sagt <3<3<3

2010-05-23 @ 00:39:49
Postat av: Tobbe, -

Tjena! Allt bra?



Kram..

2010-05-23 @ 01:02:00
URL: http://tobbees.com
Postat av: Alex :)

<3

2010-05-23 @ 13:19:58
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/
Postat av: malin

<3<3<3

2010-05-25 @ 16:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0