You aint talkin' maybe you need a läkerol

Idag på våran tre timmars matte lektion lyckades jag göra drygt 20 (läs: 10,5,2) mattetal. Fyfan vad dålig jag är. Men till mitt försvar hade jag och Johanna riktigt intressanta konversationer. Vi snacka Team Edward, bland annat. Ack, så snygg.

Sitter just nu och tittar på Idol, att folk kan skämma ut sig sådär. Jag förstår inte. Jag väntar även på att Wewwe ska komma hem med massa gottis till mig. Singoalla och fläderläsk. Tog mig dock ett tag innan jag kom på vad för gottis jag var sugen på, frågade Malin om hjälp. Vad svarade hon då, tror ni?

Potatismos och fiskbullar! Hahah, crazy brud, den där Malin ;)

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAH,gooooooooottt :D

2009-09-16 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0