Kanske är dags att blogga lite nu..

Kom precis hem från skolan. Eller för en halvtimme sen om jag ska vara exakt. Hade engelska och sen är det egentligen så att vi ska ha tre timmars håltimme och sen två estetisk verksamhets lektioner. Men estet läraren är inte där, så vi slutade för dagen. Nice som fan.

Igår åkte jag hem till Johan, lika mysigt som vanligt. Dock är vi aldrig överens om klimatet. Han ska alltid envisas med att ha fönstret öppet (fönstret är precis vid hans säng). Jag fryser. Inte han. Jag svettas. Han tycker det är kallt. Men men. Vi missade iallafall bussen imorse så vi åkte in med hans mamma lite efter nio. Fast det var Johan som körde. Åh, han är så duktig min lilla fis.

Resten av dagen blir nog rätt lugn, är riktigt trött. Så får vi se vad som händer ikväll. Blir nog att dra hem till Yo-hoe!

Kommentarer
Postat av: sofie

Då syns vi bruttan :D <3

2009-09-11 @ 13:36:00
URL: http://petersonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0