Johan 19 år! ♥

Oh, what a night. Det har inte varit många som har önskat mig en god natts sömn. Stina-lee och Cajsa lekte rövare från 0100-0200.  0221 ringde Blomm. Inte en, inte två, inte tre, utan fyra gånger. Jag svarade och han undrade om jag hade pratat med Johan. Han hade tydligen försvunnit. Great, då blev man orolig över honom också. 0315 står någon och knackar på mitt fönster. Jag tänkte först att det var Johan men jag hörde flera röster så jag antog att det var några fyllon som glömt nyckeln. Slutligen, 0518 vaknar jag av att mitt fina älskade födelsedagsbarn ringer. "Jag knackade på ditt fönster förut, men ingen var typ hemma. Så jag vart orolig, tänkte bara ringa och kolla hur det va". Va? Hörde jag rätt? Medans jag var orolig över honom för att han var som bortblåst så var han orolig över mig eftersom jag inte öppnade? Åh, min sötinötis ♥ Han sa även att "fan att du inte öppnade. då hade jag legat bredvid dig nu". Alltså. Vart jag arg på mig själv eller vart jag arg på mig själv? :( Efter att vi lagt på så fick jag faktiskt sova ett bra tag. Till klockan 0900. Då vaknar jag av att jag inte kan röra mig. Det låg fem (!!) katter i min minimala säng. Pepsi låg längst mina ben. Elvis låg längst mina ben på andra sidan. Stina-lee låg vid magen. Zingo låg på magen. Och Murre låg uppe vid mitt huvud och snodde kuddarna.


Mysigt?


Nej.


Gav upp det där med att försöka sova för en stund sedan. Gav katterna mat och ska föda mig själv snart också. Sen blir det städa lite och plugga. Det blev inte mycket till plugg igår, tyvärr. Fan. Hade jag gjort denna jävla hemtenta igår hade jag ju inte behövt idag. Well. What to do?


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha myssiga katter du har ;)

2009-09-27 @ 11:07:37
URL: http://ojojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0