j.b♥

Igår åkte jag hem till Johan. "Jag vill vara med dig nu, jag saknar dig" sa han. Och eftersom jag också saknade honom och ville vara med honom så åkte jag dit. Vi skulle kolla på en film som jag inte minns vad den heter, men den var riktigt dålig så Johan gjorde mig glad och satte på Twilight istället! ;) Äkta kärlek? I think so.

Ewelina: Visst är Jacob ful??!
Johan: Ja. Han ser ut som en indian.

Innan det så hade Johan sagt att han har sett filmen 8-9 ggr. Då undrar jag, hur fan kan han inte ha listat ut att Jaboc ÄR en indian??

Nåväl, vi åkte in med 10-bussen imorse, och då var det bild som stod på schemat. Jippie. Tre timmar med "råttan" är något av det bästa som finns, eller?

Aja, sitter här nu och funderar på vad man kan göra idag. Ingenting händer. Min man fyller 19 år imorgon så folket ska väl fira han på krogen om jag inte minns fel, kul för dem, trist för mig. Så det blir väl att plugga. Har trots allt hemtenta som ska bli klar tills på måndag och känner på mig att jag inte kommer göra den på fem röda. Så att börja idag låter väl som en bra idé?

Va?

Inte?

We'll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0