Ge mig det senaste

Igår slutade jag efter lunch. Så jag gick upp till bygg och tvingade på Yojjo mitt sällskap. He-he. Efter att ha varit där ett tag, så kom min fisunge och hans vän dit. Älskar Johan. Jag älskar. Älskar. Älskar honom. Efter att Yojjo slutat så gick jag med henne en bit och sedan hem.

Ehm. Mycket mer än så från gårdagen minns jag inte. What's up med mitt närminne?

Idag blev det ingen skola för jag mådde inte bra alls imorse. Spyfärdig och grejer. Så jag gick och lade mig och vaknade igen klockan 1400. Ops!


Idag ska, SKA, jag städa mitt rum. Jag har skjutit upp det allt för länge nu, så nu är det dags. Jag hatar att städa, men jag ser fram emot att städa mitt och johans hus (vi ska bo tillsammans, vare sig han vill det eller inte) det är lite konstigt tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0