För trött för att ens försöka komma på en rubrik...

SHIT! Vilken dag jag har haft. Halv tio gick bussen från station till blablabla. Ingen aning om vart vi var men stationen vi klev av på hette iallafall Hammarby Norra. Från det att vi klev av bussen till klockan ett, gick vi och gick och gick. En mil. Fyfan, jag har nog aldrig varit såhär slut i mina ben som jag är nu. Trampade i en lerpöl två gånger också så mina vita tygskor är inte vita längre. Så jag köpte ett par nya skor när jag kom tillbaka in till Norrtälje igen. Mötte Wewwe och Ante när vi kom in halv tre typ, och då gick vi runt på stan till fem.

Jag vill aldrig mer gå.

Aldrig mer.

Mina ben har nog aldrig värkt så mycket som dem gör nu.

Kommentarer
Postat av: johanna

sv; såklart jag inte kan haha :P är inte den bästa på att passa tvtider heller så ^^'

2009-09-30 @ 18:34:22
URL: http://ojojs.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, imorgon blir det ju att gå massa:)

kan skaffa en rullstol om du vill:)

2009-09-30 @ 21:37:26
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0