Orkar. Inte. Rubrik.

Vad är det för fel på mig idag?? Varenda blogg jag har varit inne på har jag tänkt att "MEN VAFAN SKRIVER MÄNNISKAN ÄR HON HELT DUM I HUVUDET ELLER? ÅÅÅH IDIOT". Varenda blogg! (Nej, Yojjo, Jenny blablabla jag har inte läst era bloggar ännu :) Och jag vet inte varför. Hela dagen har jag varit.. trött. Jag vaknade imorse och ville bara somna om. Soova. Soooooova. SOVA! (Plus att tre timmars historia och sedan tre timmas matte är inte sådär jättelockande). Det var på lunchen jag kände av det mest. Tröttheten. Den tog över mig. Och alla som tjatade att jag skulle vara med på pingis och inte fattade att nej betyder nej gjorde inte saken bättre. "Ewelina va med nu" "Men kom igeeen raaah" NEJ NEJ NEJ JAG ORKAR INTE!! Haha.. Sen hade vi matte, då blev jag nog övertrött. Jag och Johanna skickade lappar till John och frågade vem han, om han var tvungen att välja en, skulle hångla med av blabla och blabla. Riktiga nördar båda två. Ja, vi kände oss som små dagisbarn, oroa er inte. Sedan säger han; Du, Ewelina. Hette inte du Monica? Eller nej, vad var det.. Madelene? Hah. Nä det gjorde jag inte? Dumma Erik som lurar i folk massa strunt.

Klockan slog 1600, äntligen. Rusade hem (jag rusade inte, jag gick i acceptabel takt) åt mat, la mig ner i sängen för att läsa lite, då somnade jag. I en timme fick jag sova. Vaknar av Bell som tar i från tårna (klorna?) och vråååålar.

Det är säkert därför jag är så pissed som jag är nu.

Det är den där jävla Bells fel. PS. Det ser ut som att det står Dell. Det gör det inte. Det står Bell.

Kommentarer
Postat av: jenny

Varje gång jag gått in på din blogg nu ikväll bah; HOPPAS HON BLOGGAT NU!

Sen samma besvikelse.. har du tappat bloggkänslan? :(

2009-10-12 @ 00:12:27
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0