Måndag

Idag åkte Johan utomlands, han ska vara borta i en vecka. En hel vecka. Jag kommer nog att sakna ihjäl mig.

Ja, jag är rätt säker på att jag kommer göra det.

Förutom det så hade jag total babynoja igår. Under natten hade jag drömt att jag var gravid. Magen var jätte liten, och när det var dags for business så kände jag ett litet litet hugg i magen, och sedan ploppade jag ut min bebis utan några problem och skrattade åt alla som säger att det gör ont. Inte så realistiskt kanske. Men det måste nog ha varit den bästa känslan, till och med när jag vaknade så hade jag kvar den. Känslan. Och att det var bebisar överallt hjälpte ju inte. Varenda blogg jag kollade in på hade nån antigen haft bebis ett tag, precis fått eller ska få. Peyton i One Tree Hill födde världens sötaste unge och i Så Länge Vi Båda Andas var det en massa snack om lille Reneesme. Överallt fanns det bebisar.

Kanske måste tillägga att jag började 1040 idag, och Roslags Bostäder började borra non stop från 0800 tills jag gick hemifrån. Jag hade sovmorgon, men jag fick inte sova. Där försvann nog lite av babygnistan som var så stark igår, har man en bebis får man inte sova hur mycket man vill när man vill ju. MEN jag vill fortfarande ha en pluttis. Om några år alltså.

Så du kan lika gärna förbereda dig redan nu, fisjohan! :) ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

ja de är verkligen bebisar överallt numera haha :P <3

2009-10-13 @ 14:40:02
URL: http://ojojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0