You got a look about you

Hm, när man har en dator för tillfället så är det väl en bra idé att blogga lite också? Finns inte mycket att säga dock. Jag åkte hem till Johan igår. En riktigt myskväll blev det. Godis, cola, massage, film, och sånt där trams. Blood and bone såg vi, jag var lite skeptiskt först med tanke på att Johan valde film, haha, men den var riktigt bra faktiskt. Va? Om den var bättre än Twilight? Ehm, nej? Nädå, skämt åsido, det var den bästa filmen jag sett på länge faktiskt. Åkte in med 8bussen imorse och så knallade jag hemåt eftersom jag började 1030 idag, men när jag kom hem så kände jag mig inte på topp, så jag sjukanmälde mig och sedan somnade jag om. Utan min baby.. (Är det möjligt att efter 4 år bli mer och mer kär i personen i fråga, varje gång man träffas?)

Imorgon ska vi bowla med skolan (?). Aktivitetsdag kallar dem det. Jadu, vad ska man säga? Jag är nog sämre på att bowla än vad jag är på pingis. Så det blir nog en sight for sore eye att se.


Kommentarer
Postat av: Malin

har du och johan vart tillsammans i 4år?

2009-11-17 @ 22:12:59
URL: http://miniknorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0