Torsdag

Ja, bowling idag då. What can I say. Mina klena händer är inte byggda för att bära sådana tunga klot. MEN jag fick till en strike iallafall, så lite creds borde jag väl få? ;) När vi kom tillbaka till skolan satt vi vid datorn en stund, och jag och Julia fick den briljanta idén att vi skulle börja spela något nytt spel på Facebook istället för Sexy City. Happy Aquarium blev det. Dumt gjort, jävligt dumt. Nu är jag fast. Tänker bara på mina stackars fiskar som svälter om jag inte är där och matar dem. Suck. Jaja, sedan blev det film, helt okej var den faktiskt. Änglar och demoner. Något som inte är okej är att sitta två timmar i sträck på en hård jävla stol. Det tycker iallafall inte min rumpa.

Efter skolan drog jag hem och kollade på tv, sedan sov jag en stund. He-he. Snart blir det väl duscha och sedan sova ännu en gång. Läsa lite ska jag nog göra också!

Kommentarer
Postat av: FÖRST

Fin såndär bowling teknik du hade, kan inte fatta att du inte vann asså ;o.. BTW, FÖRST ! :D

2009-11-12 @ 21:35:44
Postat av: ewelina

haha erik, du önskar att du hade samma teknik som jag har;)

2009-11-12 @ 21:52:11
Postat av: Eriiiiik

Det ja menar ;O du e ju såndär bowling champ :P

2009-11-12 @ 23:47:54
Postat av: ewelina

ja, jag vet! (a) grym är jag.

2009-11-13 @ 16:49:22
Postat av: Jennifer

här raggas det förfullt erik !!



Ja ewelina du var ju skitbra?!;) vi kom ju nästan lika där på slutet(a)<3

2009-11-13 @ 19:13:16
URL: http://absolutjenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0