Onsdag

"Blogga blogga blogga blogga" - Alright alright!

Morgonen började stressigt. Ställde klockan på 0830, tänkte snooza till 0930 eftersom jag började 1030. Men woopsi, jag snoozade visst för länge för vaknade av att Johan skickade ett sms klockan 1000. Så då var det bara att fixa sig snabbt som fan och sedan gå till skolan. Samhällskunskap första lektionen, läraren babbla på allt för länge som vanligt.

Emma (lite smått irriterad): Men du skulle ju bara gå igenom EN sak.
Läraren: Ja.. Jo.. Jag skulle ju det. Men jag tycker att det här är så himla kul.

Haha. Aw. Lunch efter det, och sedan matte. Hade prov, gick väl sisådär, mötte upp Wewwe efter jag slutat så handla vi ingredienser till min tårta. Mmmm, mumms!

Hrm. Ja. That's it. Nu är det dags för Greys Anatomy.


Kommentarer
Postat av: malin

DU FYLLER ÅR IMORGON !!!!:DD<333

2009-11-04 @ 21:24:41
Postat av: Alex :)

Sv; Tss, dom är as goda :D

2009-11-04 @ 21:40:25
URL: http://alexandrafeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0