Lördag

Hm, jag kanske ska börja med att tala om att mitt internet hemma inte fungerar, därför har jag inte bloggat på sistonde.

Min födelsedag var jätte bra, var lite orolig för att Julia, Johanna och Jennifer skulle brista ut i sång inne i matsalen som dom hotat med, men tur så slapp jag den skammen så dagen blev perfekt ;) Igår hade jag iallafall födelsedagsfest hemma, hade räknat med sisådär 8-9 styckna, men nejdå. Vi blev väl runt 20 st kanske. Jag mötte Yojjo när jag hade slutat skolan, så fixade vi och donade, och så vid 7-halv 8 tiden kom gravida Jenny med den gigantiska magen, med sig hade hon en skiva som Jalle bränt ut åt mig. "Kottens party" stod det på, samt hade han ritat en tårta mitt i. Haha, tack för den Jalle! :) Kort efter henne kom Sofie. Underbart, alla mina babes på ett och samma ställe, kan det bli bättre? Sen lite efter 2100 kom Johan, Jonte, Michael, Blomm och Challe, samtidigt som dem kom så begav sig Sofie iväg på andra äventyr. Nu kommer jag inte ihåg klockslagen då alla kom, men Henke, Jimmy, Helena, Lisa, Hampus, Linda, Jimi, Wewwe, Pepie, Choken, Jalle Linus och två (?) av deras vänner dök också  upp. (Lite kaos blev det senare, men what's new liksom)

Kort sagt så var det en helt awesome kväll och jag och Johan kom i säng vid 5tiden, vaknade runt 10, jag gick upp och duschade, fixade mig blablabla. Sedan åkte vi hem till Johan med 1240 bussen. När vi kom hit så badade vi, jag vet inte vad det heter, hot tub? Eller? För inte fan är det ett badkar iallafall, det kommer bubblor ur den och allt möjligt. Jätte mysigt, och passande med tanke på skicket vi båda var i. Resten av dagen har sett ut så att jag har sovit, Johan spelat, vi har ätit mat och nyss kollat på film. Quarantine, eller något i den stilen. Zombiefilm typ, fem tummar ner.

Johan ligger iallafall och sover nu, så jag ska svara på lite kommentarer och läsa några bloggar och sedan ska jag pussa på honom tills han vaknar.

Bilder från kvällen kommer nog upp så småningom.

Kommentarer
Postat av: yojjo

Ja de blev en bra kväll :) skynda med bilderna ! ;P wanna seee! <3

2009-11-07 @ 23:00:42
URL: http://ojojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0