There will be no rules tonight, If there were we'd break 'em. Nothing's gonna stop us now.

Nu har det regnat nästan hela dagen. Jag blir fan deprimerad. Det började när jag skulle gå hem från skolan. Det var väl jävligt typiskt. Kom hem genomblöt, lite trist eftersom jag precis nästan börjat andas ordentligt igen. Hoppas det inte blir värre nu bara.

Ganska skön vecka har det varit endå. I måndags var jag ledig. I tisdags tog jag ledigt. I onsdags var jag för utmattad av att ha legat vaken halva natten och försöka andas, så då vart det ingen skola. Idag gick jag. Imorgon är jag ledig. Lite ångest får man ju endå. Men what to do. Lätt att vara efterklok brukar jag säga.

Igår var jag en lycklig kvinna. Varför, undrar ni? Det kan ni ju ta er en funderare på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0