You spin my head right round right round, when you go down when you go down down.

Jaha, och hur tillbringade jag min fredagskväll då?
Det skulle bara va mamma och jag hemma så vi tänkte lyxa till det med att äta tacos, och sen göra tonfisköra, men sen så ringde Wewwe så då kom hon och Ante och gluffsa i sig vår tacos och sen vår tonfiskröra. Griiiisar. Gick upp och köpte godis, sen kollade vi på talang. Whiplash va ju bäst, for real. Synd att han inte kom vidare bara.


Småglodde lite mer på tv tills jag gick och la mig. Men det verkade inte vara någon som ville att jag skulle få sova. 0202 ringer Johan. "Sover du?" frågar han. Japp, jag gjorde ju det, kinda. Men jag svarade "nej nej, inte alls." Det var ju trots allt fisungen som ringde. "du har inte riktigt förstått vad jag menar när jag kallar dig bärnsten, va?" frågade han. "Eh, jo.. att jag är en fin sten?" sa jag. "Hehe, nej. Bärnstenar är sällsynta, typ en på miljonen hittar såna. Och du är också sällsynt, för det finns ingen som är lika fin som du." Åh, mitt hjärta smälte som en isglass i solskenet. Smörigt blask, men sånt gör mig glad. Efter vi lagt på så börjar Blomm ringa, men jag tänkte att "Äh, orkar inte svara eftersom min mic är paj och jag skrek väl tillräckligt när jag pratade med Johan". Men Blomm fattade inte galoppen och fortsatte ringa 6 gånger till. Till slut gav han upp, och då fick jag faktiskt sova. Ett tag. Bell började som vanligt leka rövare i mitt rum, tillslut vart jag så irriterad att jag stängde ut henne, men då hoppar kattfan först upp på handtaget i hopp om att få komma in, sen står hon i säkert en timme och bara kraffsar. Riktigt, riktigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0