Can you sleep when I grind my teeth?

Gårdagen började segt, Jalle vart inte färdig förens runt 1900 så jag Wewwe och Ante körde ölspelet i väntan. Mötte Jenny, Jalle, Yojjo, Hannes och Oskar vid preem när dom äntligen var klara och så begav vi oss mot Herräng. Lite trångt i bilen bara men man ska väl inte klaga. När vi kom fram satte vi oss och började dricka, och lite senare grillade vi korv. Riktigt mysigt var det, men jag hade nog klarat mig utan alla jävla fladdermöss som flög hej villt överallt. Efter korvgrillningen förflyttade vi oss in i huset eftersom det hade börjat regna och blivit kallt, minns inte så mycke detaljer faktiskt så skippar att berätta om resten. Gick iallafall och la mig okänd tid, och vaknade imorse pigg som en lärka. Men det vände lika fort och jag mådde värre än värst så jag gick och la mig igen i tron om att jag skulle må bättre, men tji fick jag. Fem minuter efter att vi satt oss i bilen börjar jag toksvettas och känner att jag måste spy, vilket jag gjorde också. Riktigt vidrig spya som var gul och smakade typ hasselnöt, trots att jag varken ätit eller druckit något gult eller ätit några jävla hasselnötter. Kul o veta, visst? :) Bilfärden hem kändes oändligt lång och allmänt jobbig, men helt plötsligt var vi på min parkering och jag skuttade glatt hem. Mår som ett as nu, tror jag kommer spy inom snar framtid igen, fan också. Jag har inte varit såhär bakis på hur länge som helst, och det är så skummt för jag varken drack mycke igår o jag vart inte så full. Så varför Gud,  varför?

Knasigt inlägg men min hjärna hänger inte riktigt med å jag orkar inte ens försöka skriva ett anständigt inlägg,tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0