Is it fine if I make more money than you?

Fan. Jag mår fortfarande pyton. Vafalls? Jag förstår ingenting. Dumma kropp.

Jag har ätit TRE (!!) gånger idag.
Måltid 1: kyckling, massvis med kyckling, potatissallad och baguette fylld med kyckling (!) och ost.
Måltid 2: mera kyckling och potatissallad, men skippade baugetten och satsade på gurka som tillbehör istället.
Måltid 3: två mackor i ugnen.
Och jag är fan fortfarande hur hungrig som helst. Känns som om jag är helt tom i magen. Då tänker kanske ni att "ja men Ewe du har väl skitit ut all jävla mat som du har proppat i dig och därför inte har något kvar i magen." Men tji fick ni, för så är inte fallet. Så nu sitter jag här och planerar måltid 4. Det blir nog kyckling och potatissallad. Det är ju SÅ gott.

Nej, nu ska jag hook me up some food och sedan fortsätta kolla på Butterfly effect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0