And I know love will leave you all crooked, and I know he’ll start sleeping around.

Började dagen med att försova mig. Dock var det ingen allvarlig försovning, jag vaknade 0820 och skulle egentligen gått upp 0800. Så det var bara att pallra sig upp trots att jag hellre ville ligga kvar under mitt varma täcke. Skolan var seg, hade nå klassmöte (?) första lektonen om att folk inte sköter datareglerna. Tyckte det var riktigt irriterande att sitta o lyssna på det eftersom jag inte ens använder datorerna, men men.  Efter det; lunch! Tacos stod på matsedeln, fyfan va gott tänkte jag. Och det vare också.. inte. Det var köttfärssås (!!) och ris. Man har faan inge ris i tacos, och sen ska det bara vara köttfärs, inte köttfärssås. Yojjo hade varnat mig innan om att det brukar vara lite rinnigt, men jag trodde fan att hon överdrev. Anyhow, efter skolan mötte vi Oskar och Spyan vid coop, fast Spyan kom på att han hade nationella i engelska och att det kan han ju bara inte missa så då drog han och vi gick in i diverse butiker i staden. Hittade lite smått och gott inne på H&M som fångade mitt intresse.

Oskar skulle hem med fem bussen så jag och Blomm (som mötte oss nere på stan) följde med han till den, sen gick vi hem där lax potatis och dillsås väntade på mig. Yummy yummy in my tummy.
Händer väl inte så mycker mer idag. Borde städa mitt kaosrum, kanske skulle ta och göra det. Har också cv och personliga brevet kvar o göra. Oopps. Lär väl bli så att jag varken städar eller gör läxorna, det är ju mig vi pratar om. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0