Overall I think we did a good job. We did the best we could, I think we did the best we could.

Imorse runt 1030 vaknade jag av att nån katt skriker. Inte så ovanligt tänkte jag, dom gör väl allt för att jag inte ska få sova. Men sen kom jag på; BEBISARNA! Det måste vara dom som skriker. Så jag rusar upp för att kolla till dom, och vad ser jag? Douglas och Stinalee har på något sätt hamnat på golvet och Zingo som inte fattar att man ska ta dom i nackskinnet (hon försökte göra det på Ludwig förut men det vart kaos) springer förtvivlat runt och skriker och kollar på mig med ögon som säger "hjälp mig, hjälp mig NUU. Annars fiser jag dig i ansiktet när du sover." Och jag är ju Ewe the fixer så allt vart frid och fröjd.

Kom iallafall hem för en liten stund sen, har varit med Jenny, Sofie, Jalle och André (se vilket fint ordval jag valde till hans namn. Jag skulle uppskatta ifall du, Jenny, kunde sprida detta vidare till Jalle och André. Se,där gjorde jag det igen.) Vi gjorde inte så mycke. Åkte runt på stan, upp till donken, hem till jalle, kollade på ett x antal fula bilar, åkte och hälsade på Yojjo, och nu är jag hemma igen. Väntar på mat sen blir det väl att sitta här. Yes, jag tippar på det.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ewe löser allt

2009-05-14 @ 20:49:24
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0