I love to love you baby.

Johan har varit mobillös for quite som time now, vilket har varit mindre bra för min del. Men nu, helt plötsligt skriver han såhär:

J.b säger:

haha syns har mobil bara bomba sms ifall det e så

J.b säger:

puss (L)


(nej jag hade inte behövt visa den sista raden men jag ville det,för det såg så trist ut annars, okej?)

Och innan jag ens hinner fråga vafan han menar, har han fixat en ny mobil? Hur länge har han haft den? Varför har han inte sagt något tidigare? Så loggar fisungen ut.

Jaha. Okej. Schysst.

Jag slänger då iväg, lite oskyldigt sådär, ett tomt sms till hans gamla nummer. Ni vet, bara för att.
Det levereras. Jag fylls av hopp.
Men inget svar. Fan också. Mitt hopp sjunker.


Men då, mitt från ingenstans så svarar han. Johan har en mobil igen! Jag är en lycklig kvinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0