I don’t count the marks on the wall and I don’t sleep well at all

Kläderna är bytta, men denna unkna doften omringar min aura likt förbannat. Hur kan det komma sig tänker jag? Är det för att kläderna som luktar gammal stuga ligger kvar i rummet där jag är? Mycke möjligt, så jag tar ut dom härifrån. Men det luktar fortfarande. Kanske är det för att kläderna som legat här inne och spridit denna unkna doft har satt sig i väggarna? I think so, så jag sprutar lite parfym runt om mig. ÄNDÅ är det en unken doft av gammal stuga som sticker till i näsborrarna mina. Och nu vet jag varför. Lukten sitter ju för fan i mitt hår. Men jag är inte på humör alls för att ställa mig i duschen för att få bort denna unkna doft från den gamla stugan, när jag helst av allt vill sjunka genom jordens yta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0