Friday I'm in love.

Ahhh. Fredag, härliga fredag. Solen skiner, fåglarna kvittrar (?) och att man är ledig är ju ett plus i kanten. Skulle egentligen åkt till sthlm idag men kände att de skulle inte riktigt bli min grej, så jag åker nog in i slutet av månaden när Yojjo också har pengar, om hon nu ska in då eftersom hon tydligen åkte med idag? I värsta fall får jag väll släpa med henne på bussen och in o ut i alla affärer.

Idag verkar det som att vi ska till Herräng, jag, Oskar, Jalle, Yojjo, André (?) och Jenny, så det blir nog mysigt. Så länge solen skiner, vilket jag hoppas den kommer göra. Inte bara idag utan imorgon och i övermorgon och i överövermorgon och i överöverövermorgon. Ja, ni fattar.

Nej, nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen. Eller, snart..

Kommentarer
Postat av: Johanna

klart vi ska in då! :P då har ja ju pengar så haha

2009-05-08 @ 17:04:10
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0