And this head, this heart was breaking apart by the start. so long I'm gone.

Godmorgon Sverige. Igår drack jag med Wewwe och Ante. Förjävla kul hade vi. Körde ölspelet men istället för vattenfall så kom ante på att vi skulle ha konka (ni vet, som i sanning och konsekvens). Sakerna vi fick göra måste nog vara det roligaste jag sett på länge. Att man inte kommit på denna idé tidigare är ju bara galenskap. Efter vi spelat det några gånger drog vi ut och körde basket. Hur många poäng tror ni korta lilla jag fick då? JAG VANN VARJE GÅNG SKA NI VETA!! Näerå, jag fick 4 (!!) poäng första gången, sen 1 den andra. He-he... Efter vi spelat satt vi och tog de lungt bara. Lyssnade på musik och gungade. Drickan tog slut så alkolisten Wewwe och alkolisten Ante försökte desperat få tag i mer, gick inte så bra dock. Så jag gick hem. Det började endå bli jävligt kallt ute.

Vaknar 0958 imorse av att nån jäkel tycker det är roligt att ringa mig från dolt nummer men inte säga något. Hallå? sa jag när jag svara. Ingen respons. Hallå? sa jag då igen. Ingen respons då heller. HALLÅ??? lyckades jag pressa fram trots att jag var näst intill död. Men nej, ingen jävla respons fick jag denna gång heller. Då gav jag upp. La på. Somna om.

Vad som händer idag vet jag inte ännu. Det är ju ganska trist väder så jag känner bara för att ligga hemma och göra ingenting. Ja.. det låter bra.

Kommentarer
Postat av: maddis

haha jag tror dig :)

2009-05-22 @ 19:17:11
URL: http://mfn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0