And then I'll go dancing in the finest club and find a kid who's ready to play.

I ungefär 10 minuter försökte jag komma in på Yojjos blogg. Såhär stod det:


Jag fattar ingenting och blir arg argare argast och det är inte förens nu, 20 minuter senare som jag förstår varför.
Jag glömde skriva /unaffected. Jag glömmer ofta skriva det där jävla /unaffected. Yojjo, jag hatar att du heter /unaffected. Så, nu vet du.

Men det värsta var väl endå att när jag efter mycke om och men väl kommer in på hennes blogg, så fanns där inga nya inlägg. Damn you woman!

Kommentarer
Postat av: Johanna

höhö hatar de med men men nu är de där så.. har ju visst nytt inlägg ;) <3

2009-05-10 @ 22:06:22
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0