And keep talkin' that mess that's fine, but could you walk and talk at the same time?

Kom hem för drygt en timme sen, har varit ute och spelat kubb. Riktigt skönt väder var det, så då får man passa på.
Stockholm imorgon som sagt. Vi åker väl tidigt så ingen sovmorgon blir det minsann. Vi hade tänkt köpa lite dricka och sätta oss någonstans och bara ta det lungt, så det blir nog mysigt. Sen ska jag kanske vara med världens bästa Johan senare också, men det får vi se hur det blir.

Och till dig som tyckte det var kul att lämna detta efter sig;

Postat av: ...
Visst borde hon byta kille;)

2009-05-22 @ 14:04:37

Varför borde jag byta kille när jag redan har den bästa?

Kommentarer
Postat av: malin

haha ja!! så nu får jag ställa mig och göra makaroner & köttbullar,gott iofs,men vem fan har orken klockan halv elva!? hahaha:D

2009-05-25 @ 22:36:50
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0