Now if she touches like this, will you touch her right back?

Ack å ve, mitt arma huvud. Och min arma mage. Jag ångrar att jag drack igår, borde ju egentligen ha legat hemma och tagit det lungt, men faan så kul det va! Från början var det bara jag, Jenny, Yojjo, Hilmer, Jylle, Sofie och Blomm, vi körde över eller under. (de hette så va..?) Hilmers variant av ölspelet typ. Sen lite senare kom Jalle, André och Markus. Så fråga jalle om vi skulle köra rosen. Visst, tänkte jag. Det lät lite småkul. Men tji fick jag! Jag fick tio klunkar hit och dit, och jag hade hur många kort som helst, och tydligen den som hade mest kort i slutet fick dricka upp allas dricka? Fan heller, tänkte jag, jag dricker INTE deras öl, så jag fuska :) Gav några kort till yojjo, he he. Fast jag hade iofs inte behövt fuska, eftersom Jylle hade 14 kort, och jag bara hade 13. Men what to do what to do what to do?! Sen kom Jonte, Challe och Jimmy också, vilken tid har jag ingen aning om. Och juste, Yo-hoes hjärtevän (sorry..) kom sen också.

Klockan vart mycke så alla åkte hem, förutom Jalle, jag, Yo-hoe, hennes vän, André och Markus. Vi hade riktigt kul, men jag tror nog ärligt att jenny ångrar sig liiiite idag? haha! Runt 6 åkte vi hem, och jag va så jäkla trött att jag nästan somnade i bilen. Men det är smällar man får ta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

somnade du i bilen? xD haha jag somnade medans jag skrev ett sms när jag kom hem xD hahah

2009-03-29 @ 16:44:41
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected
Postat av: jenniiehhehehe

haahh! ångrar mig inte, känner mig mest äcklad av att han tror på allting jag sa till honom.HAHAH!

2009-03-29 @ 22:52:24
URL: http://jenniiehh.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloooooooooooooogga

2009-03-31 @ 19:24:52
Postat av: Anonym

bloooooooooooooogga

2009-03-31 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0