Pray it won't fade away.

Dagen började med att mina jävla katter väckte mig, Bell välte min papperskorg och börja leka med allt skräp, Murre satt bredvid mig i sängen och KURRADE högt som fan, och jag kände hur han verkligen stirrade, och sen kommer självklart Joey in och är allmänt irriterande han också. Kul morgon. Verkligen.

Annars har dagen varit ok. (läs: förjävlig) Har inte gjort mycke alls idag. Jag hade tänkt städa mitt rum, men sen tänkte jag att "njaaaaäääee, är det verkligen SÅ viktigt? det kan jag lika gärna göra imorn, eller dagen efter det, eller dagen efter det....." Väldigt stabilt. Men om en timme eller så ska jag iallafall träffa Blomm och kolla på film. Patrik 1.5 ska vi se :)

Innan det ska jag nog måla mina naglar igen. Målade dom igår och jag har redan pillat bort det på nästan alla naglar. Jag har en tendens att göra så.


Kommentarer
Postat av: jenniiehhehehe

Den filmen är rå nice ;>

2009-03-25 @ 21:32:53
URL: http://jenniiehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0