Kiss me through the phone.

Min fis-unge och jag har tjaffsat ett tag nu om de är vår eller inte, jag tycker att det inte är det,eftersom de är snö och vinterväder. Men han tycker att det är vår eftersom de är mars, en vårmånad enligt han. Och igår kunde jag hålla med honom, för då va det fanimej fint väder, men nu så vet jag att jag har rätt. Det är inte vår. Ännu! Om en vecka kanske.

Igår så va jag, jenny, jalle, andré och yo-yo på indiska, och vad kommer in? Två skitfula tanter. Fine, tänkte vi, men så öpnnade dom munnen, och jag fick nog världens chock. Dem va inga tanter, alls. Transor va dom. Och dom ragga som fan på han som jobbade där, som ironiskt nog lät mer som en tjej än vad jag gör. Lite kul faktiskt, sånt ser man inte ofta i Norrtälje. Efter vi hade vart där åkte vi hem till jalle, och medans andré och yo-hoe roade sig med att sitta vid datorn, så roade vi andra oss med ett sex quiz. Förlåt jenny, men du va sämst :D haha. Sen drog vi hem, och efter att jag fällt flera miljoner tårar åt Greys anatomy, så somnade jag klockan 2200 och vaknade nu. Det funkade inte riktigt att snooza imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0