I would die if we were through.

Idag va jag ju som sagt hos tandläkaren. Ante skulle också dit, fast han hade tid en kvart innan mig, och vi hade tydligen samma tandläkare. Och det tog förjävla lång tid att kolla i Antes stora apmun, så jag fick vänta en kvart (!!) längre.
Så, hur många hål tror ni jag hade då? 2? 3? 8? Nej, mina kära vänner. Nu ska ni få höra. Ewelina hade INGA hål :) dock hade jag början till några hål men äsch.

Efter tandläkarbesöket va det egentligen meningen att jag och Jenny skulle åka till Herräng och söka sommarjobb i affären där. Men min jävla sömntuta till vän vaknade inte, sen smsar hon vid typ halv elva och säger att hon ska vara hundvakt ist. Alltid lika roligt att göra planer mig dig ;) He he.

Jag somnade för en stund sen, så jag har fortf käften full med flourlack. (det där gula klibbet som smakar banan) Så det ska jag nog pilla bort nu, hah!

Kommentarer
Postat av: jenniiieh.ÖSARN!

hahaha älskar dig ochså.

2009-03-27 @ 13:57:54
URL: http://jenniiehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0