Fear surrounds me like a fence.

Godmorgon, jag vaknade precis! Eller precis och precis, för en timme sen typ. Somnade runt halv två inatt så jag har varit jätte trött hela dagen. Det är jag fortf iofs. Idag har jag inte gjort mycke alls, va med blomm en stund efter skolan. Vi gick ner på stan och kolla läget inne på h&m och åhlens, sen vart det förjävla kallt så då gick vi hemmåt. Citat av blomm "men Ewe nu äre typ inga moln som solen kan hamna bakom,eftersom dom åker åt de där hållet, så vi kan ju fortsätta gå ett tag ju". Men tji fick han! När vi kommit hem och jag la mig i soffan för att ta min powernap så ser jag hur det börjar SNÖA. Fan fan fan tänkte jag, och sen somna jag. Men nu är klockan 20.00 vilket betyder att det är dags för Den rätte för Rosing, och sen Desperate Housewives, och efter det ska jag duscha och sen sovaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0