I've got lots of pictures in my head, you'd better not turn off the projector.

Onödig skoldag, idag. Skulle mötas i parken 0915. Jag och Jenny kom dit kanske 0930 och då var ena läraren på vift och kom inte förens 0950 kanske? Yojjo, som hade slutat tidigt, kom ner lite innan elva och klockan elva slutade vi. Så vi satt kvar i parken ett tag och snacka lite skit. Sen gick vi ner på stan, kollade runt lite. Hittade inget som jag vill ha, men en hel del annat.. Lite internt, ja ;) Efter ett tag kom Jalle och André och hämtade upp oss så åkte vi hem till Jalle. Det slutade med att jag, Yojjo, Jenny och Jalle somnar och André sitter och spelar tvspel för sig själv. 
 
Är fortfarande hur trött som hellst faktiskt så det blir nog en tidig kväll ikväll. Fisjohan som är på krogen skulle kanske sova här, men man vet ju aldrig med han. Så han lär väl ringa och väcka mig sen så det är väl lika bra att försöka hålla sig vaken :)


Kommentarer
Postat av: maliniäni

hahah ja jag är en fis :) en som luktar gott förstårs.ihiih

2009-06-08 @ 22:00:54
Postat av: johanna

haha fan va trött jag va! :P

2009-06-09 @ 20:19:49
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0