And speaking of hell, it don't compare to this heat that I am feeling.

Oj, dålig uppdatering ser jag. Har verkligen inte haft tid att blogga då det har varit riktigt fint väder, så jag får väl försöka minnas vad som har hänt dem senaste dagarna.

Hm, jag har verkligen ingen koll alls på dagarna längre, men jag tror det var i tisdags, så bröjade dagen med att jag Ante och Wewwe drog ner till stranden och solade. Trodde nästan att man skulle avlida av värmen emellanåt, men vill man vara fin får man lida pin! Senare runt 16-1630 kom Chöörlie ner också, iklädd gympadojor, jeans, t-shirt, tjocktröja och keps?!? Galen man. Drog hem lite efter 1700 och så gick jag ut och träffade Yojjo, alltid trevligt :) Hände inte mycket mer den dagen, vad jag minns?

I onsdags, alltså igår (?) drog jag Ante och Wewwe ner på stan vid 11-1200, gick in på H&M, Guldfynd, Garderoben och blablalba. Sen kom Madde (Antes syster) och gjorde oss sällskap så gick vi till Åtellet (?) där dom bad mig och Madde visa leg för att köpa cola. Jamen visst. Varför inte? Det låter ju logiskt. Efter att Madde druckit upp colan drog hon,medans jag Wewwe och Ante begav oss till Dejvan och väntade på mamma. Vi käkade. Drog till bolaget. Snabbt hem. Duscha. Bajsa. Ja, nivet allt sånt där som man gör. Så drog vi ut till gräsplätten och drack och spelade kubb. Sen drog vi ner till Lommarn istället och satt där en stund. Men för min del vart det kallt och för mycket mygg så jag ville hem lika fort som vi kom dit. Och så blev det. Gick och lade mig. Johan ringer 0331 och pratar om jag vet inte vad. "Gumman jag ringer dig sen". Fine, godnatt tänkte jag. 0602 ringer han igen så vi pratar i 30-40 minuter kanske, men jag somnade inte förens runt 0730. Död? Japp.

Vaknade 1337 (ja, idag igen. Varför?) och fixade mig, åt frukost, målade naglarna och blablabla. Så drog jag Ante och Wewwe ner till stranden och solade i härliga 22 grader. Och idag badade jag faktiskt. Ja, jag badade i Lommarn! Uhh.
Kom hem för inte så länge sen, och kände att fan, jag måste ju blogga! Och voilá, klappat och klart. Nu ska jag sätta mig och steka på balkongen. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0