We've got movies on the list to see, things to do just you and me. Calls to make from here to there and back.

Kom precis hem, har varit med Yojjo ett tag. Satt ute och pratade om allt och ingenting. Från bäbisar till gossipgirl till myggbett. Sen vart det riktigt ruggigt ute så då bestämde vi oss för att gå hem. Och när jag går där, ensam på vägen, så tutar en bil. En vit bil. Ingen bil jag kände igen. Sen vinkar en kille i bilen. En kille som jag inte heller kände igen. Han var blond, det såg jag. Men jag kände inte igen han. Var denna blonda killen någon som misstog mig för någon annan? Eller va det någon jag känner men bara inte kände igen för tillfället och nu tycker denna blonda killen att jag är taskig som inte vinkade tillbaka? Eller har denna blonda kille som intresse att tuta på okända människor och sedan vinka hejvillt? Det tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du tänker för mycket xD

2009-06-01 @ 22:17:35
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0