When you walked through the door it was clear to me.

Imorgon är dagen D. Ingen mera skola. Fyfan vad skönt. Tråkigt bara att det inte kommer vara skinande sol, för det hade gjort dagen så mycke bättre. Och på fredag så tar Wewwe studenten. Fan vad fort det har gått. Så på fredag kan jag inte tänka mig att det kommer vara en lugn stund här hemma.  

Inatt igen, kom Bellas och Edwards namn upp på den där irriterande jävla matchmaker-rutan. 88 procent såg jag nu att det var. "Köp en bröllopstårta" stod det. Hehe, ja. Det är ju det som komma skall :) Nu ska jag nog äta frukost vilket jag inte har gjort ännu. Har blivit dålig som fan på att äta. Har ingen aptit längre. What's up with that?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0