Take me to New York, I’d love to see LA.

ÅHHH!! Jag vill bara slå någon hårt i huvudet och sparka den på smalbenet!! Mamma jobbar. Wewwe och Ante är hemma hos Ante. Tvätten var tvungen att hängas. Ja men jag får väl ta och göra det då, tänkte jag. Samla ihop lite mer vuxenpoäng kanske?

Det börjar med att den tvätt som redan hängde på tvättstället (om de ens heter så) inte var riktigt torr (bara mina trosor. Yes,seger) så jag fick klämma in alla blöta handdukar så gott jag kunde. Det resulterar med för mycket tyngd på ena sidan så hela tvättstället lutar. Äh, det händer nog hela tiden, tänkte jag. Och sedan hängde jag upp den sista handduken. Det skulle jag inte ha gjort. Hela tvättstället sjönk ihop. Och vi har en grej som man tränar magmusklerna med stå bredvid tvättstället, så det är väl självklart att dem två ska på något konstigt sätt fastna i varandra. Fick inte isär dem hur jag än försökte, jag klättrade över i hopp om att jag skulla kunna lösa problemet på så vis, men vad händer? En metallpinne som har gått sönder på tvättstället fjongar ut och jag skar mig på benet, och på vägen tillbaka hände samma sak. Tålamodet försvann och jag tänkte att "äsch, vafan. Jag sliter lite. Vad kan hända?" Jo,det ska jag tala om. Vi har en bokhylla precis bredvid också, och när jag slet så tog tvättstället emot och rev ner en jävla massa filmer. Fick dock loss tvättstället och slängde träningsblabla åt helvete. Och ja, tvättstället lutade fortfarande så för att detta inte skulle upprepas så ställde jag en fåtölj som stöd.

Nu ska jag tröstäta med kexchoklad och kolla på Privliged.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha stakare ^^

2009-06-28 @ 19:55:16
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected
Postat av: Stefan

Mig kan DU slå i huvudet när DU vill !

2010-10-12 @ 19:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0