Slow it down, make it stop. Or else my heart is going to pop.

Igår slutade ju skolan som sagt. Riktigt skönt, det vill jag lova. Mötte Jenny, Jalle och Yojjo på Antep runt 1930 tiden, och lite efter 2000 drog jag och Yojjo ner i parken. Det var jävligt ovärt där. Jävligt ovärt. Lite roligare vart det dock senare under kvällen när man träffade på mer folk som man kände, istället för det jävla packet som satt där och hängde innan. Uhh.

Åkte hem till Johan runt 0100 någongång tror jag. Vart mycke om och men innan vi väl kom iväg. "Johan. Kom. Nu." Vadfan händer, tänker ni? "Han stod på min sko.." Det, var vad som hände. Eh. Okej?

Vaknar vid 07-0800 imorse av att det dånar "POJKE FRÅN IRAK, POJKE FRÅN IRAAAAK" från min mobil. Johan vaknade också. Vättskrämd såg han ut att vara. Gullegull :) Somnade om och vaknade vid 1200 igen och satte mig på bussen hem klockan 1240 eftersom WEWWE HAR TAGIT STUDENTEN FYFAN VAD HON ÄR BRA! Så då vart det en stark jävla bål och tårta som väntades. Dricka på tom mage? Ja, för tusan. Varför inte. Nu väntar jag bara på att potatisgratängen och fläskflién ska bli färdiga så ska de få sjunka ner i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0