run away before you drown or the streets will beat you down.

Igårkväll runt 0006 ringde Johan, full as usual, och sa att "snart kommer jag knacka på ditt fönster". Drygt en halvtimme senare knackar han och jag går och öppnar dörren. "Skratta inte nu" säger han och sträcker fram en blombukett som han gömde bakom ryggen. Hur söt är inte han? Vi gick in, lade oss i sängen, han snackade massa skit som jag inte hängde med i, och runt 0230 kanske somnade vi. Vaknade imorse lite innan 1300, gick ut på balkongen och snackade med Blomm lite tills mamma Wewwe och Ante kom hem, då drog Johan och jag Wewwe och Ante gick ner på stan. Jag skulle köpa en ny bikini, men alla var ju typ slut? Fanns det en bikiniöverdel till ett set, så fanns de ingen underdel och viceversa. Storlekarna var också knepiga, men jag lyckades hitta en som var fin så den fick följa med hem. 250 spänn för en jävla bikini, är det ens värt det? Men jag gillar den, så det är väl det enda som räknas. ↓

 
Kan man inte få kroppen med på köpet?

Kommentarer
Postat av: tove♥

Hahah , jo man borde få med kroppen på köpet!

Har lagt till mig på bloglovin förresten ?

2009-06-30 @ 17:50:13
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: tove♥

Jag vet en tjej som är jätteduktig på att göra designers. hon har gjort min vill du ha hennes bloggadress?

2009-06-30 @ 18:04:21
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: tove♥

Ifall du skulle vilja fråga henne så gå in på www.twerde.blogg.se !:D + Ja , ja har lagt till dig på bloglovin !;)

2009-06-30 @ 18:32:10
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0