Midsommar

Yes, idag är det midsommar. Planerna för idag har hattat lite hit och dit, men nu är det bestämt att jag ska vara hemma med familjen :) Ska börja grilla snart och så, så det blir nog bra.

Runt 05-0530 inatt ringde Johan och väckte mig, ovanligt? Så då var det bara att kliva upp och släppa in honom. Han är verkligen underbar, min fisunge. Jag bad honom säga något gulligt, bara för att liksom. Vad säger han? "Dina ögon är lika vackra även om du är full eller nykter." Jaha okej. Tack då? Svårt att få upp honom imorse hade jag iallafall. Eller imorse och imorse. Klockan 1100 skulle vi gå upp. Men hans mamma skulle hämta honom vid 1300 så vi somnade om. Eller han somnade om, rättare sagt. Lite efter ett får jag iallafall liv i honom och så visar det sig att han mamma åkte hem utan honom. Hah! Somliga straffar Gud med detsamma :)

För en stund sen drog han iallafall så nu blir det väl att sätta sig på balkongen och vara trevlig. Blir nog lite bilder sen. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0