Kom galenskap kom svart kom blöta tankar och drömmen om ditt skratt.

Mina älsklingar (örhängena på bilden) har varit borta sen jag vet inte när.
 

Hur tusan kan ett par örhängen som jag flitigt änvände bara försvinna? Jag tyckte det var jävligt märkligt och jag har sörjt dom ett bra tag. Men nu hände nog världens bästa grej. Ante kommer in och säger "Ewe, titta vad jag hitta" och placerar örhängena framför mig. Jag vart stum. Jag insåg inte att det var mina älsklingar först. Hur kunde det vara dom? Dom var ju försvunna. Han hade hittat dom under min mammas madrass av alla ställen. Nåväl. Nu ska jag aldrig släppa dom ur synen igen.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah hur fan hamlade dom där xD

2009-06-10 @ 15:32:37
URL: http://adelina08.blogg.se/unaffected

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0