Jag har ju iallafall tur med vädret.

När zingo födde sin första kull så släpade hon alltid in massa djur till kattungarna när dem var i den åldern som den här kullen är i (5-6 veckor). Det kunde vara allt från skogsmöss till syrsor, eller vårtbitare som Ante så fint kallar dem. Men den här gången har hon inte släpat in något djur alls så vi började ju nästan tro att hon struntade i sina små barn. Men tji fick vi. Hon släpade nyss in en jävla orm. Och ja, jag är ensam hemma. Typiskt? Vill inte kalla det en slump för sånt här händer alltid mig. Panik fick jag iallafall och visste inte vad jag skulle göra, så jag ringde Wewwe men fick prata med Ante som sa åt mig att ta ormen i papper (ja,den var död) och slänga ut den på balkongen. Jag? Ta i en död orm? Aldrig. Jag började nästan gråta av panik för fan.

Det slutade iallafall med att Bell käkade upp ormen och att se min fina lilla katt som jag pussar på käka den var inte det mysigaste vill jag lova.


ena halvan..

Kommentarer
Postat av: malin

OMG! fyfan vad äckligt!;O

2009-06-30 @ 20:21:42
Postat av: tove

Varsågod! :D

2009-06-30 @ 21:15:59
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0