Isn't he lovley?

Fan vilken dröm jag hade inatt. Jag drömde att Sofie dog. Ingen visste hur, men hon dog. Och helt plötsligt var jag Carrie i sex and the city och skulle skriva i min krönika om Sofie. Och Samantha ringde till alla killar hon haft sex med för att se om dom levde? Hm. Vaknade iallafall av att det ringde. "Skin skin som den sol du är" sjöngs det för fulla muggar och jag visste direkt att det var fisjohan som hade något på hjärtat. Han vart förvånad över att jag låg och sov halv 11 eller vad klockan nu var. Eh. Okej?? Iallafall så ville han komma hit och det tackar man ju inte nej till. Men nu ligger han och sover, sötnosen. Han har tydligen inte sovit nåt inatt. Varför? Han låg och tänkte på mig, säger han. "Fan vad du ljuger" sa jag då. "Men Ewelina.. Hade du bara varit tyst så hade det där varit jätte romantiskt." Hah. Ingen lurar mig.

Nej, nu ska jag lägga mig bredvid Johan och pussa på honom tills han vaknar :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0