You better get yours cause I'm gettin' mine.

Yes. Jag somnade om. Fan vad skönt. Sitter just nu och dricker mumsig drickyoghurt och väntar på bättre tider. (?)

Påtal om ingenting så måste jag bara berätta om stackars Elvis och hans mystiska sår.
Det började i lördags om jag inte minns fel, jag skulle bära upp honom för att gosa lite, men känner att jag blir alldeles kladdig på handen och ser då att han är helt... skabbig bakom ena örat. Vart först jävligt äcklad då jag trodde det var spya eller kanske tillochmed diarré han hade rullat runt i, men tji fick jag när jag såg att det var alldeles blodigt och varigt. Panik fick jag och kände att tårarna var påväg. Vad hade hänt min lille älskling? Jag har inte för mig att han hade varit ute alls den dagen, men hade han bråkat med en katt här hemma så skulle det ju ha hörts, med tanke på såret. Det var som ett jack. Eller snarare som ett hål. Lille vännen..

Häromdagen hämtade mamma groddblad från balkongen, hon sa att det suger åt sig var som fan, likt en kuckelimuck-kur. Så för att få groddbladen att fastna på Elvis sår så använde vi oss av denna hjälp ↓



Hahah. Fyfan vad jag skrattade. Han såg ut som E.T, for sure.


Såret såg mycket mycket mycket värre ut i verkligheten, det gick inte att fånga på bild alls. Men nu har det läkt jätte fint så det är jag glad över. Undrar dock fortf vad som har hänt min fina kisse. Hrm.


Kommentarer
Postat av: sofie

Naaaauw, stackaern :/ Men guuuud så sööt han va i bandaget eller nu va det är ;) <3

2009-07-28 @ 14:04:29
URL: http://petersonsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0