Now loneliness infecting me.

Sa precis hejdå till Johan. Och vet ni?? Jag saknar honom redan, hahah!

Igårkväll ringde han runt 2300 och frågade om han kunde få sova här. Dum fråga tyckte jag. Men klockan gick och inget spår av fisjohan. Sen ringer han upp vid 0000 igen och ber mig möta han vid vigelsjöskolan så jag slänger på mig mjukiskläder (då menar jag verkligen mjukiskläder) och pallrar mig dit. Ack och ve. Där var även Michael Blomm och Pata. Dem släpade med mig till Michael för att dricka vatten, sen gick vi till Blomms syster. Satt där en stund tills jag och Michael gick och mötte Sofie♥ och Lollan♥. Stod och snacka med dem ett tag och så kom Michaels vän också. Dem skulle vidare till Michael och jag skulle hem för att sova. Precis när jag kliver innanför dörren ringer Johan. "Gumman vart tog du vägen?" "Jag gick hem...?" svarar jag. "Jaha men kan du inte komma och möta mig då?" Så då var det bara att gå ut igen. Mötte han vid vigelsjöskolan ännu en gång och sen gick vi hem till mig. Stannade och åt körsbär från körsbärsträden först haha. Dock var dem flesta omogna. Dem mogna hängde längre upp så jag nådde inte dem. Trist?

Vaknade vid 0900. Johan ville ha vatten. Johan fick vatten. Somnade om. Har varit riktigt död hela morgonen, vet inte varför faktiskt.

Får se vad som händer resten av dagen. Städa rummet kanske. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0