I never needed your corrections on everything from how I act to what I say.

Kom precis hem, och fy satan vad slut jag är i mina ben. Mamma och jag drog som sagt ner på stan och åt kina mat, sen vidare in på H&M, Åhlens och lite allt möjligt. Köpte en kofta och brunkräm inne på H&M, hittade inte så mycket mer, men jag är nöjd endå. Hittade även en snygg väska inne på Åhlens som jag nog kommer köpa inom snar framtid.

Nu ska jag bara ta det lite (läs: mycket) lungt. Kolla på tv och mysa med kattungarna kanske.


Tröjan är mycket snyggare i verkligheten.


Jag åt stekt ris med räkor. Mitt såg dock godare ut än det hära, bilden är från google.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tröja;-)

2009-07-25 @ 00:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0