See I'm not gonna mess around and I'm not gonna let you down, cause I do love you.

Godmorgon. Hann bara kolla på en av filmerna igår, thrillern. Typiskt, säger jag. Den var hur äcklig som helst. Små spökbarn var med i den. Jag hatar små spökbarn. Speciellt små spökflickor. Och det var just en liten spökflicka som det handlade mest om av dessa små spökbarn. Uhh. Fingerprints hette den iallafall, för er som gillar små spökbarn.
Satt mesta tiden av filmen under täcket. He-he. Så utbrister mamma att "Åh. Nu skär han av hälsenan på honom." Jaha. Det var ju mer än vad jag ville veta. Vart även så rädd en gång under filmen att när jag skulle slänga täcket över mig flög allt godis hejvilt ut i soffan. Ja, så kan det också gå.

Vaknade för en halvtimma sen kanske, av att mami ringde och väckte mig. Damn you woman. Men det var ju bra endå, med tanke på att lille Ludwig och lille Douglas ska bort idag så vill jag va med dem så mycket jag kan.

Senare ikväll blir det nog att man kollar på Twilight och Benjamin Buttons otroliga liv. Jag hoppas verkligen att den är bra, för jag har velat se den ett bra tag nu.




Tänkte lägga upp en bild på Fingerprins också, men när jag googla det kom det bara upp en jävla massa fingeravtryck. Ironi? Så då fick det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0