I'm a loser when it comes to winning.

Fyfan vad trött och seg jag är. Vaknade upp imorse lite efter 1200 bedvid världens bästa Johan, så låg vi och myste till 1600 eller längre, he-he. Gick upp, satt på balkongen med mamma Wewwe och Ante ett tag, tills Linus och Alexandra kom, då drog vi ner på stan. Mötte Blomm vid ica och så begav vi oss mot parken där det blev lite dricka och kubbspelande och sen så kom Rasmus och hans vän.  Träffade på Yojjo lite snabbt gjorde jag också :) Runt 2100 gick vi till lommarbadet och så badade jag Ante, Wewwe, Linus och Alexandra. Det var verkligen hur varmt som helst i vattnet, förvånansvärt nog.

Kom hem för en liten stund sen och är helt död, så det blir väl att dejta kuddarna jävligt snart.

Kommentarer
Postat av: johan

Va lite roligt när jag och ante badade i hamnen ;)

2009-07-06 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0