Hur orkar man??

ASSÅ! Det var väl självaste faan. Jag vaknade 20 i 6 imorse av att våran idiot till grannkärring kommer och knackar på, och verkligen skriker med sin röst som låter som jag vet inte vad. Men eftersom jag hade MTV på så hörde jag inte så mycket av vad hon ville. Full var hon iallafall. Såklart. Några minuter efter att mamma stängt dörren knackar hon på igen, och nu hade jag stängt av tvn också så jag hörde vad hon ville. Hennes mobil var borta. Hon knackar på hos någon 20 i 6 på morgonen för att hennes jävla mobil är borta. Mamma säger åt henne att hon inte har tid med sånt här, hon ska dra till jobbet om en stund och blabla. Men inte fan fattar kärringen vad som menas. "Ja men jag har ju ingen mobil. Kan du ringa Mobila Team åt mig blablabla" Mamma säger åter igen att hon inte har tid med det här. "Men jag vill inte leva längre ju" Nehe? Men gör inte det då... Fan. blir så arg.

Jag trodde att Mobila Team var ett mobilföretag, och att hon ville att mamma skulle ringa dit eftersom att ja, hennes mobil är borta. Det låter ju ganska logiskt. Men nej nej, det är tydligen nåt psykställe, och hon ville att mamma skulle ringa dit eftersom hon tänkte ta livet av sig pga sin jävla mobil..

Nu kanske ni tänker att "men Ewelina.. Ta det lungt?" Och nej, jag tänker inte ta det lungt. Under åren har den där jävla grannen gjort allt man inte ska göra för att vara en bra granne. Jag tål henne inte längre, jag gör inte det.

Jaja, får väl se om jag kan somna om snart igen.

Kommentarer
Postat av: Jonathan

haha asskön tant ju! nånting i min stil ;)

2009-07-28 @ 12:17:45
URL: http://lagomebra.blogg.se/
Postat av: jennifer

Mobila Teamet är jour nummer som man ringer när man behöver prata med någon Socionom eller psykolog ;) man kan även träffa dem på psykiatrin ;)

2009-08-05 @ 12:35:58
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0