Got you on my radar.

Gah. Jag är riktigt trött, det vill jag lova. Hade svårt att somna inatt och somnade inte förens runt 0300-tiden. 0548 ringer Johan och väcker mig. "Jag är påväg hem och kände hur det brändes på ryggen, så jag kollade bak och såg solnedgången och då tänkte jag på dig. För du är lika vacker som den." Hur söt är inte han??!? Ännu sötare är han för att han tror att det är solnedgång 10 i 6 på morgonen. Nä, för då är det minnsan inte soluppgång. Haha. Vi låg och pratade till 0700 men när vi lagt på var jag för pigg för att somna om, så jag zappade runt lite och såg att det var djungelboken 2 på 5an. Söt film. Bättre än 1an faktiskt. Somnade direkt när filmen var slut och vaknade för en stund sen. Helt död. '

Får se om jag köper väskan idag som jag kollade på igår. Är lite frestad men stan stänger ju fan 1500 idag. Stress stress stress. Jaja. Det blir som det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0