En stulen bil kan ta dig bort från stadens ljus. Men ingen tid kan läka dig nu.

Herre min skapare vad mina ben värker nu. Drog ner på stan med mamma jag vet inte när, runt 1530 kanske? Köpte väskan inne på Åhlens och sen vidare in på H&M och köpte en födelsedagspresent till Jenny. Grattis gumman, förlåt att jag glömde bort din dag! :d ♥ När vi var färdiga på stan gick vi till Daisys och åt. Jag tittar ut genom fönstret och vad skådar mitt öga? En stor fet jävla råtta springandes över uteserveringen. Den var inte liten vill jag lova. Lite smått äckligt också att det springer runt råttor på ett matställe. Sen drog vi upp på Coop och handlade dittan och dattan, och nu sitter jag här. Trött som fan.

Tror nog också att det här blir mitt sista inlägg på ett tag. Lite ledsen blir man ju. Men what to do what to do what to do?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0