Because of you I find it hard to trust, not only me but everyone around me.

Gårdagen började med att möta Yojjo Oskar och Ralle och så gick vi ner i parken för att kolla på bilarna. Efter en stund tappade vi bort Ralle till några andra så jag Yojjo och Oskar gick och åt pizza. Drog ner till parken en gång till efter det eftersom man kom in gratis efter kl 1600. Riktigt fula bilar, måste jag säga. Raggarbilar är verkligen inget för mig. Vid 1900-tiden begav vi oss mot grind hem till Malin. Där Jesus, Malin, Blomm, Pata, brud 1 och brud 2 var. Bästa citatet på hela kvällen måste nog ha varit när det gick en man utanför balkongen, stupfull, och såklart började folk snacka med han.
Malin och brud 2: Du har en fläck på rumpan.
Mannen: Du ljuger!
Jesus: JA DJURGÅRDEN WOHO!!!

hahah. Sen visade Malin lite grejer från när vi var små. Våran sångbok, en nalle, en änglastaty (?) osv. Fyfaan vad jag skrattade. Våran fantasi var nog lite väl galen kan man tycka. Men i like it.

Gick sällskap hem med Blomm runt 0200 kanske, och så la jag mig direkt. Vad som händer idag är jävligt oklart. Ingenting kan jag tippa på.

Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

jodå bara bra med mig.. händer hos dig då?

2009-07-12 @ 13:48:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: mal-in

meh,sa jag att han hade en fläck i rumpan?!:O

2009-07-12 @ 14:12:33
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0